10 april, tiden förvinner för fort!

shoobre.
inte jätte bra bloggande..
men har varit nere i en djup grop och har hoppat upp nu.
så yes, är faktiskt glad.

för igår var faktiskt en bra dag. (yy'
idag har oxå varit en väldigt bra dag!:D
var med bästavänlina<3
satte upp stuttsmattan, flumm som alltid, år massa godis, åkte hem till lina och tog en galopp ute i skogen. underbart!
lina du ska vara glad över det du har och det möjligheterna du får. du fattar inte vad det skulle betyda för mig om jag hade det du har! (L)

imorogn blir det en MC tur med pappa, årets första, till silverfallet och fota lite till utställningen!:D
men jag vill ha en system!!! och jag har problem, för jag vet inte om jag ska skaffa 30 moppe eller eu, eller skit i det och få en kamera i födelsedagspresent ist!!!
emma gos problem!!! xd

aja, nu vet ni att jag livet. och ni kanske får lite fina vår bilder snart!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide