14 april, imorgon är det min födelsedag!:DD

skolan var okej idag!:)
so, hade inget att göra xd
no, lite flummit med bästa klassen!
gympa, slappt, och det gillar emma!;)xd
spanska, haha. här sanckar du sjuk lektion!!! :DD xd
jag, lina, fanny och johan håller på med grupparbete!
små bråkade som vanligt med varandra, we likt it!!:DDD
sen när johans skulle sträcka sig ut genom fönstret för att hänta min älg
så tog lina och fanny varsin fot och plupp så var han bort!
HAHAH, fy fan vad vi skratta xdd det var lektionen med mest skratt lovar jag!! xdd

nu ska jag ut och prova moppen min,
sen blir det att plugga,
redigera bildern om jag hinner,
för att sedan åka och rida i det fiiiiinaaaa vädret!:DDD
loveit!<3

våren är här, jag älskar det.
allt är perfekt för tillfället.
det ända jag saknar är kärleken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide