älska våren, brumbrum motorcykel!:D

shooooo!
emma är glad!!
det är sol ute!!

men emma sitter inne och pluggar, fy fan för det -.-''
ska plugga engelska glosar! EMMA HATAR GLOSOR!!
no inlämningen, men ligger rätt bra till!:)
so skit som jag inte gillar! :/
planera utvecklingssamtalet;)

emma har idag åkt brumbrum motorcykel med pappa till silverfallet
tog kort till utställningen! :DD (yy'
vattenfall, blåsippor, tussilago mm. blev det.
ni får nog några bilder här sen:)

för när jag har pluggat klart ska jag sätta mig och redigera bilder!:D
emma gillar't!:D

emma kommer att ta ett stortbeslut imorogn!!! inte kul!
emma gillar inte att ta beslut.
kamera eller moppe?
30 moppe eller eu?
svårt! hjälp?:)<3

sanrt är det mat och det bli grillat kött!:D happy!
jag som bestämmde då;) grillat ute på en grill, precis som på sommaren!:D

nej, nu ska jag pluggaxd
haha, hejsålänge!:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide