bildbomb, senaste veckan.

var ett tag sen jag blogga nu. har tagit rätt mycket kort senaste veckan och haft som vanligt massa att göra.
men här får ni lite bilder, ej redigerade. PS vill inte sammarbeta med mig idag och det är tråkigt att redigera xd


var på hingsfestival igår med Lina. klart bäst vare! masa fina hästar och lite smått galna ryttare;)
blev bara lite grymt sugen på att köpa häst och utblida sig i strömholm. fy fan vad fint det var, och STORT! tror alla deras anläggninger tsm blev större än tidan!! ;ooo


(skulle haft två bilder till, men datan dampar! -.-'')
kick off med fotbollslagen, mysigmysig. även om jag bara var med till lördag morgon..


för en vecka sen kom man hem från höbalarna. det var mysigt värre och måste göra om, känner mig lite sen. haha xd (bevis på att jag inte längre har tid!)


Kommentarer
Postat av: martiiiiiiiiiina (:

hurruduru!

hoppas du inte blir surig om jag lånar en bild av dig (a)

fina bilder btw! :D

2010-04-18 @ 21:13:44
URL: http://martiinaababe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide