dagboken, en del av mitt liv.

hehe, skrev nyss i dagboken.
och kom på att jag började på min sjätte block!

och det är lite coolt att tänka, att jag har varända dag ned skriven, för hand sedan 1 november 2008.
haha, och jag kan lova er att det har bara börjat. jag tänker fortsätta skriva hill jag säkert blir tjugo år.

men tänk sedan att sitta på hemmet och är 80 år. ta fram alla dessa block och börja läsa. få backa tillbaka till tiden där man var tonåring. tänk så många goda skratt och minnen som kommer väckas som man har råkat glömma bort. det är sånt som jag kallar livet. att återskapa glädjen och sedan lämna över dagböckerna till mina barn. så att de kan läsa hur jag hade det som ungdom. jag skulle gärna läsa vad min mamma höll på med när hon var i min ålder och upp till 20.

jag ler redan åt tanken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide