det är typ jobbigt.

mina dagar försvinner äkligt fort och har inte längre någon tid kavr att jobb på utställningen!!
JAG HATAR DET, om det inte är läxor ska jag iväg på annat. om det inte är det så är det fotboll eller ridning. och massa andra saker som måste göras! Kan vi inte typ bara utöka dygnet med två timmar så blir emma nöjd!:)

hade tänk att ni skulle få lite vårbilder och bilder från mina töser men jag har helvete inte tid!!
igår fick jag helt plötsligt åka till krisinehamn fram och tillbaka efter skolan. men fick ju en moppe;) tummen upp!:)

idag var man och klippte sig, blev rätt bra tror jag. men har klippt upp det lite. klippte faktiskt typ 5-10 cm!
det är mycket för mig. men nu hinner jag typ inte skriva speciellt mycket mer. för jag måste gå och lägga mig.

får se om ni får några bilder imorogn, då står det plugga och rida på schemat.

om veckorna kommer fortsätta så här med att tiden bara försvinner kommer jag få bryt. det är verkligen inte skönt. men det värsta är att det känns som att det kommer fortsätta så här en veckan fram.. :/

onsdag - plugga och rida!
torsdag - jag fyller år! träning.
fredag - fotbollshelg (till lördag)
lördag - avbryter fotbollshelgen och åker på hingstfestival. (i typ skåne??)
söndag - tomt!
måndag - utvecklingssamtal.
tisdag - cabare, träning?
onsdag - ridning,
torsdag - träning,
fredag - tomt!
lördag - match? fira med släckten.
söndag - match?

2 lediga dagar på 12 dagar!!!!!!
+ plugga, ta moppe kort och andra saker jag inte vet nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide