hej världen!

ridningen gick typ, bra!:D
det är verkligen livet, vad hade jag varit utan den??
Hade Hnota fliickan, men det säger väl inte er så mycket..:p
Söta Ödlan var skadad! :// hoppas på honom nästa vecka då vi rider ut:)
jag är varken skit glad eller skit sur. är typ glad bara;)
min hjärna var verkligen inte mer idag under lektionen!
vet inte hur mycket fel jag gjortde egentligen xD

nu ska jag ner och äta, sen blir det nog att typ lägga sig och bara läsa, "14 år till salu"
mamma säger att den är hemsk! det är en verklighetsbok om en flicka som är 14 år och börjar sälja sig själv på internet efter att ha blivit våldtagen på väg hem från stallet.
så god natt med er allesammans, kan ju säga att jag hade en värsta bra dröm igår natt! älskar den!:)(L)

Kommentarer
Postat av: lisa w

hade ödlan förra gången, så söööt :)

kommentera&läs gärna miiin

2010-04-22 @ 15:08:29
URL: http://lisawendt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide