JAG PALLAR INTE ATT BLI SVIKEN OM OCH OM IGEN.

länge sedan ni fick ett inlägg.
men ska säga er. mitt liv är helt uppochned för tillfället!
jag vet knappt var jag har mig själv.
och jag vet absolut inte vad jag ska göra med mitt problem!
om man ända kunda läsa varandras tankar..
skulle världen bli mycket enklars då?
nej förrestewn, det tror jag inte den skulle bli.
men jag vill bara veta vad han tänker!!!!!!

men tack min underbara lina för att du är hos mig.
lyssnar på allt mitt tjat dygnet runt och stöttar mig.
jag vet inte vad jag skulle göra utan dig!
jag skulle inte funka utan dig.
då hade jag varit borta för länge sen.
du reser upp mig när jag faller.
jag äslkar dig!<3 lämna mig aldrig!<3
tack emelie oxå som suttit och lyssnat på mig och
hjälpt mig! ska säga att det betyder massa!!<33

HELVETES JÄVLA FAN, ATT KÄRLKEN SKA VARA SÅ SVÅR!


Kommentarer
Postat av: Lina

Emma!

jag vil bara säga hmm... 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15... 15 ord!

Jag älskar dig bästis och kommer alltid finnas vid din sida vad du är väljer!

2010-04-08 @ 18:34:13
URL: http://liinafliickan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du har lyssnat på miin skit de e klart ja lyssnar och kommer alltid göra!! bara att säga till om de e ngt!!<3

2010-04-08 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide