jag vet nu vad livet är. det är glädje, att älska och att bli älskad.

haha, matchen var visst mot töreboda xd
inte moholm xd
den slutade iaf 3-2 till töreboda.
jag är nöjd faktiskt.
det var jätte skönt att komma ut
och få tänka på bollen och inte alla problemen.
blev riktigt taggad sen när jag väl började spela
och kom in i andra andningen och det gick med mig för en gång skull.

aja.. nu är påsklovet slut och imorogn är  det skolan.

jag har råkat ta bort headern så ska fixa det ikväll..;)

jag vill ha solsken!! ;(


jag vill tillbaka!(L) mallorca 2009


jag sitter och väger det ena alternativet med det andra. 
vad skulle göra mig lykligast?
är jag bered att kämpa för det jag älskar?
vågar jag?
det ändras varje sekund, jag orkar inte med det. 
vill bara tillbaka en månad och tre dagar.  (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide