linahjärtaemma

vägtölt blev det idag.
tävling vill säga. första gången.
även för den lilla killen jag red.
så hade inga speciellt höga förväntningar.
men jag tyckte det vi var bäst!;D
och jag har haft en helt unberbar dag!:D

tävlade i trav och tölt.
haha, poängen vill ni inte vet, men slog linas mamma i traven;)
men är nöjd. fick ju mitt påskägg sen iaf;)
tog bara bilder med linas kamera så får dem typ i helgen.
så ni får bilder sen.
men ni ska snart få bilder från i måndags!;D
ni får även bilder från igår sen när jag jag lina tog lite kort:)

vill tävla mer!!!
det var underbart! (L)
grattis lina till tredje platsen!:D (L)

vill bara säga att det är den andra april idag.
haha, men ni får inte veta varför den är speciell.
det får ni luska ut själva;)
för jag vill egentligen inte göra det till något stor just nu.
känns fel att göra det. men kan ändå inte låta bli att säga att det är andra april idag.

har en ny novell på lager...
kommer nog snart.
tema, va dig själv och skit i andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide