livet blir så mycket lättare med er.

dagen var väl, typ bra, som alltid när man är med 8D2!:)
vad hade 8D2 varit utan er frösvekillar??
joo, mitt sbar är nog: INGET! :)xd

no lektionen var helt sjuk. fick nya fina plaster i fysiksalen.
sitter med, andreas, ola, nisse, simon och sofie. fatta vilket gäng asså!:DD xd
kan ju bara säga att de fyra killarn aär inte 14/15 år!
DOM ÄR 3 ÅRR, det konstaterade jag och sofie när vi sksulle göra ett försök med typ någora små bilar! xD
dom lekte som små 3 åringar. xd

och andreas är smart, haha! xd
vi dirskuterar hur de byggde pyramiderna 2000 f. Kr. vi börjar även prata om dragningskraft mm.
andreas: "nu vet jag! de byggde dem i rymden och slängde ner till jorden!"
hmm..? skulle nog inte tro det va, jag tror inte de hade upptäckt rymden vid 2000 f. Kr.

inställt tillval blev det, älskar min bok! "14 år till salu"
den som vill ha något riktigt bra, sant och hemskt ska läsa den!

om typ en timme är det träning, är havt om halvt taggad!:/
vädret är ju nte det man riktigt önskar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide