lycka är att vara två.

min dag har varit, från att känna sig usel och dum, till att vara glad och skratta.
jag nämner inte speciellt mycket om dagen. så himmla komplecerat bara!

men åkte in på teori kust till moppen efter skolan.
haha, känner mig bara så mobbad! xD vi är 5 st. och jag är ensam tjej! xD
hahaha, xdd

kan ju säga något som är lite rolig, blir nog dagen dumma sak xd
råkade typ ha en kajal klump på skrivbordet. och på något sätt hanade den innuti datamusen!
har en tråklös mus som har sådan där känsen sak under. fick ut kajalklumpen men så hade de typ kletat ner sändaren eller vad det kan vara? xd så den funka inte. men emma är smart och stoppar i papper i håller och sen funkar den!;DD xd

bilder från  idag:




så liten i den stora världen!

lycka är att vara  två och se solen gå upp tillsammans.

ps. det var ju tänka att det här skulle vara en fotoblogg. han kankse inte blivit så jätte mycket. men lovar att jag ska bättre mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide