MUSIK TILL MIG, NUUUUU!

eyy alla mina fina läsare där ute!
jag vet att ni älskar musik!:D

så nu vill jag ha musik tips från er.
GLAD MUSIK!!:dddd

för kan ju säga att min mobil är bara full med deppiga rapplåtar om olyklig kärlek.
inte speciellt bra för mig nu, för det är just den jag vill komma bort från!!!!
så jag vill ha massa glad musik, även sånna där gammal låta som alrig försvinner!:D (yy'

SÅ GE MIG MASSA ROLIG OCH GLAD MUSIK PÅ STÖRT!!
(låtar, grupper, atister, spelar ingen roll och är öppen fr allt,
rock och pop till hiphop till contery eller vad det heter xD)


Kommentarer
Postat av: Kusin

Hde du en fin födelsedag?



* Hit me hard - the sounds

* Lovehangover - jason Derulo

* Lika a VIrgin - Madonna

* Pretty fly for a with guy - THe offsprings

* Dancing with myself - Billy Idol

* Wantet dead or alive - Bon Jovi

* Sweet dreams at made of this - Eurythmics



hoppas du kan gilla någon i alla fall! ^^ Ja är väldigt kär i Bon Jovi (alla hans låtar) och Billy Idol!

2010-04-19 @ 09:31:57
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide