snart är sommaren här.

första seriematchen idag. gick väl inte så jätte bra.
och när jag sa det så fatta alla att vi förlorade.
så då behöver jag inte säga det, nem nu sa jag ju det typ ändå. xd

är äkligt trött nu (18.00) och har bara lust att slänga mig i sängen och sova!
har suttit i redigerar bilder i 2-3 timmar? ingen tidsuppfattning just nu xd
men är får ni lite:)

komentera gärna om det är någon bild som jag skulle kunna ha med på utställningen!














GLÖM INTE! OM DET ÄR NÅGON SOM HAR KVALITE ATT VARA MED PÅ UTSTÄLLNINGEN, KOMMENTERA!

TACK!

nu ska jag jobba på linas header (liinafliickan.blogg.se). ska vara med min lilla bästa vän imorogn!:)<3
ska se om jag kanske pusslar ihop en ny header till mig själv;):)

Kommentarer
Postat av: fäger

jag tycker att den första översta bilden är grymt fin och en du kan ha med på utställning :D

2010-04-24 @ 18:24:02
Postat av: Sara

Jag tycker du ska ha med alla bilder till utställningen!

2010-04-24 @ 19:32:48
URL: http://saraappelqvist.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide