I don't know who I am without you.

JAG VILL HA SOL OCH VÄRME!
INTE SNÖÖÖÖ!!!

ska spela fotboll i eftermiddag,
ute, i väring, mot moholm...
var grymt taggad i morrse.
men nu snöar det ute och jag
är på extremt dåligt humör.
ledsen och besviken. 


jag älskar dig, älskar du mig? 









jag vet fan inte vad jag ska göra?
jag vill gråta, ha en kram och få ett säkert svar
på vad som kommer hända, vad du tycker och vill.
ena stunden är jag säker på vad jag ska göra, det är det ända rätta.
men en timme senare finns inte det alternativet.
då finns det bara en annan sak att göra.
hjälp, jag vet inte vad jag ska göra.
jag vågar inte göra något.
jag vill bara att du ska öppna dig och hjälpa mig och ge mig svaret.

Kommentarer
Postat av: evelina!

mot töreboda xd

2010-04-05 @ 13:35:36
URL: http://stereobox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide