you make me smile.

skolan har varit tummen upp:))
(yyy'

om två timmar typ är jag på ridskolan,
längtar fan. men det gör jag ju varje gång xd
ridning är verkligen livet!<3
det kvittar vad som har hänt så finns det inget bättre än det.
då är det bara hästen och du och alla utmaningar.
även om det är april och det snöar så tvekar jag inte ens att åka och rida, ute.
det är väl så, man gör vad som helst för det man älskar?

jag hoppas att jag får den lilla söta ödlan idag.
red honom senast i sommras på vattentölten. senast jag red lektion på honom är väl sådär 1.5-2 år sedan.
men jag kommer ihåg den lektionen! den var helt totalt hemsk! då hatade jag ridningen och vill bara sitta av och gå. det är hästen som bara vill gå in till mitten. men jag är så grymt nyfiken på om jag klara av det nu, om jag har utvecklats? tihi, ni får veta hur det har gått sen ikväll. antingen är jag skit glad, eller så är jag skit sur! ;DD xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide