BRÖLLOP

dagen startade kl 09.00
upp och hoppa för att till klockan 11.00 vara kläd och fixad till bröllp.
duscha, klä på sig, sminka och fixa och allt.
packa ner dator, kamera, minneskort, sladdar och allt.
syster va brudnäbb, jag fotograf.
11.30 frisören
?  fotografering (inte jag;))
16.00 kyrkan
17.00 till mässen (militär anläggning)

fotade allt från 11.30 - 01.30
allt va jätte fint,
jätte roligt att få fota allt :)

vill verkligen bli fotograf när jag blir stor!

mitt PS dampar, i den här datorn, andra datorn är i Skultorp och får den imorogn :/
så bilder blir det inte att börja jobba med först på tisdag :/
tråkigt! haha ;)

vill lägga till att jag har världens coolaste morbror/gudfar.
Åke Åkelito, Skultorps kung :D välrldens coolaste rappare:D (yy'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide