du är min största och första kärlek här på jorden



jag har sagt det förut,
jag säger det igen.
för jag vill att du ska veta det
och veta att det är 100% sant!

utan dig skulle ajg inte vara något,
möjligt vis en lite damm tuss under sängen.
du får mig att växa till en människa.
från damm tuss till människa.

du får mig att skratta och le.
vad du än gör kommer jag alltid stå vid din sida.
jag älskar dig lina bästa vän.
dagen du gav till mig idag.
jag behövde den mer än alla annat på jorden.
skratten, slagen (till och med dom var jag tacksam över;))
och allt annat.
det finns ingen som du och lämna mig inte!
för då blir jag en grå damm tuss.
för vi är coolast, tsm;)
men det är jag som gör oss så coola tsm;)


love the life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide