en tidanbo säger med stolthet vart han bor.

hemma från tidan dagen nu...
ikväll blire hem till tränaren på kalas...
bilder, frå se om det kommer ngt..

MEN så till höjd punkten på det här inlägget!;)
idag passarade 10.000 gränsen med kameran.
köpte kameran 12 juni 2010, och
idag 14 augusti 2010 (nästa exakt 2 månader)
har jag tagit 10.000 bilder.
inte dåligt, tycker jag;)
i snitt 156 bilder/dag typ:p

kan tänka mig att många tänker att jag inte har något liv nu xd
men det har jag, det vet jag, och fotograferingen är mitt liv.




Kommentarer
Postat av: lisa w

haha det va mke bilder deee ;)) men det är nice o fota juu! det är bara så.

2010-08-14 @ 15:55:34
URL: http://lisasplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide