INGA BILDER

har inga bilder att visa, förutom bröllopet, men de är inte helt fixade än.
ska göra det efter att ha bloggar :)

kom nyss hem från Töreboda efter att ha kollade på Pao
Hörnebo - Töreboda, 1-2 :/


men så till det jag hade tänkt att skriva...
har två hela dagar kvar på sommarlovet,
jag är inte glad eller ledsen...

mitt lov har gått upp och ner...
ibland massa kul...
ibland helt kasst!
men jag har fyra saker jag skulle vilja göra nästa sommar, men kommer väl göra max tre;)
- åka på ridläger 1 vecka, ofc!
- åka till Island och jobba massa veckor;) :D
- åka på språkresa i 3 veckor :)
- åka utomlands med familjen 1 vecka, mamma har lovat;)

massa underbara saker:D<3


Kommentarer
Postat av: pao

2-2 blev de faktist emms ;D <3

2010-08-22 @ 21:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide