JAG TILLÄGNAR DIG DET HÄR <3







det här inlägget är tillägnat till dig lina, och ingen annan. världens bästa och underbaraste person<3
min allra bästa vän och jag älskar dig!

vi har varit vänner/bäsat vänner i sex år (?) och jag hoppas på minst sex år till <3
vi är inte perfekta någon av oss, men du och jag hör ihop, det vet jag!
vi har klarat allt de senaste sex åren, och vi klara ännu mer, det vet jag!
för du är den lilla filuren som kan få en att skratta tills man pissa på sig;)
din energi och allt! sitter och försöker beskriva dig i ord. men det går inte allt för bra xd
för jag kan inte får ner mina känslor i ord. för jag vet inte vart jag ska börja. finns så himmla mycket att säga om dig lilla gumman, min lillgris!<3

men GRATTIS på 15-årsdagen, äntligen är du en stor flicka som kan köpa energidryck själv, haha;)
älskar dig <3

du är... bäst på att lyssa och föstå, hjälpa.
            söt, snäll, underbar, fin, rolig, onormal, konstig;)
            en filur som man inte kan låta bli att älska. 
            kitlig;) (y'
            allt jag vill ha som bästa vän<3

GRATTIS! :D<3


          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide