JULSTÄMNING



andra advent snart, tiden går fort ;o
hade sista riktiga skoladagen för det här året idag! :D (y'
det är rätt nice, inte något mer pluggande först 2011 (Y)
för de två närrmaste veckorna drar jag ut på prao och kommer tillbaka dagen vi slutar skolan,
har det mys, säger hej då, får betygen och drar på jullov. (y'

blir nog en del fotande på praon, på vad har jag ingen aning om,
hoppas det blir niice iaf:)
mer uppdataring blir det iaf nu när det inte finns något att plugga.
Ska förska komma ut och fota den underbart fina snön imorgon och på söndag blir det att fota dansuppvisning :D
alltid spännande med nya utmaningar !

kan ju skryta lite och säga att jag tror jag har satt två nya MVG:n den här veckan, haha xd
aja, see ya!


Kommentarer
Postat av: pauline bernhard

fick du mvg på no provet? :)

2010-12-03 @ 19:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide