alla hjärtans dag. kärlekens dag.

jag är rätt nöjd med min dag.
förmiddagen tillbringades tsm med världens mest älskade små tjejer från tidan. (L

ni är dom som gör min dag,
ni är det varje person i livet ska ha.
vänner, som man älskar.
jag vill säja att jag älskar er över mkt annat här i värlen,
och jag kommer aldig glömma er och jag hoppas att vi föralltid kommer att hålla kontakten.
ni är något speciellt. jag älskar er(L

......................................................................................................................................................


det ända som skulle kunna vara bättre idag är att ha dig i min famn.
känna din värme som jag kände den i höstast då det var kallt.
och nu är det ännu kallare så jag behöver någon som värmer mina händer.
och nu vet jag att i höstas var inte den sista gången, även om jag trodde det i julas.
men du har kommit tillbaka, och jag tar emot dig med öppna armar.
jag saknar dig och vill ha dig här. just nu. och bara så att du vet, jag älskar dig. (L
pimpim(LL'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide