att sakna dig en timme är som ett helt fucking liv.

shoo shoo

jag har grymt tråkigt!
därför kan ni få lite skit av mig här och nu.
någon måste rädda min helg genom att hitta på något med mig imorgon!!!!
snälla!!!<3

ska snart fixa min barderob, väldigt efterlängtad.
ni kan få för och efter bilder sedan så tror jag ni fattar;)

det är fan bara 27 dagar kvar innan det bli gbg med fiia och TOKOI HOTEL!
jag har fortfarande inte fattat att det är sant och det kommer jag inte göra först
när allt är över! Jag kommer bara stirra och inte veta vad jag ska göra.
för det kommer inte vara sant!!!
tiden har gått så jävla fort oxå!
det var fan inte längesedan jag satt och väntade på att jag fick komma in på ticnet och beställa!!!
det har gått äkligt fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide