det finns så många som jag skulle vilja tacka.

sooohooo (yy'

jag skriver inlägg nu.
jag bordde egentligen plugga. som vanligt.
har so prov imorgon.
helvete!
har lust att skita i att plugga och bara låta det gå som det går.
jag är nöjd med ett vg i so ändå så...

dagen i skolan var, hmm.. som de flesta dagrana.
väldigt bra med andra ord.
ni får mig att skratta. ni gör att tiden går fort, för fort ibland.
ni är det som gör livet roligt att leva. utan er skulle det vara tomt.


träning som vanligt är det som står på schemat.
imorgon hänger lina med hem.
var ute och fota när jag kom hem från skolan.
bilder får ni nog på lördag.
då blir det även funfunfun med tidantösera! :D(yy'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide