galen, galnare, galnast (yy'

shoo bre folket! :D

humör: allmänt glad (yy'
känsla: saknar dig!
trött i huvudet efter galen dag i skolan,
smått hungrig och
sugen på att springa på träning!:D (YY'

dag var väl bra, jag gillar läget;D
galna älskar vi att vara, eller jag iaf;p;*

som sagt blire träning ikväll, underbart!
emma åt godis i skolan, minder underbart!
emma ska egntligen inte skriva här utan plugga sina hundra ämnen!
fy skäms!!!!

ajaa, in kanske får något mer trevligt inlägg senare ikväll:)
ha't gött så länge, för emma älskar litet för tilltället! :D (yy'


Kommentarer
Postat av: Johanna

Godis är nyttigt för dig. Se på mig jag äter massor...och...såååååå tjock är jag inte.

2010-02-09 @ 16:32:52
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide