haha, borring! xd

sitter hemma hos mormor och morfar, släkten firar morfar.
inte speciellt trevligt. min kära stor kusin har lämnat mig i ett hlet år av klasa.
och det har faktiskt bara gått två månder på det här året, hur ska jag klara mig?!
hehe, ;ppp saknar dig allt lite:)
men så länge får jag överleva tsm med min syster, lillkusinen och jonniboii;)


jag älskar dig mest av allt här i världen.
jag har aldrig älskat någon annan som jag älskar dig.
jag vet inte riktigt hur jag ska vissa dig hur mycket jag älskar dig.
jag kan ju alltid skriva och låta dig läsa mina halv danna texter.
men jag kan inte beskriva mina känslor med ord, så jag måste
komma på något annat saätt att vissa dig.
jag saknar dig varje sekund jag är utan dig.
jag hatar helger och just nu vill jag bara sitta i din famn och känna din doft.
andreas (L)

jag vet inte riktigt hur jag ska fördriva resten av kvällen..
men får väl hitta på något xd ska väl snart äta tårta,
prinssen tårta, det bästa som finns!!! ;DDDD

Kommentarer
Postat av: Kusin

Det är så synd om dig! Du får leka med John, om han nu dyker upp på släktträffar längre. Har inte sett honom sen jag vete när.

2010-02-28 @ 19:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide