jag vill ha en ljus framtid.

jag har faktiskt inte så mycket att säga, men jag känner på mig att det kan bli ett ganska långt inlägg faktiskt;)

dagen, fick tillbaka matte prov, mvg (yy'
svenska;* inte mkt gjort med det är fan värt det!<3
no, lite gjort, men så blir det när man ska vara med det bästa sällskapet i världen!<3
syslöjd, mohahahaha. jag säger inget! xd
emma gillar, så är det bara! (yy'

tränat han man gjort. pluggat massa och har bara kommit hälfen än -.-'
här kommer lite översik på veckan! för den som är intresserad;)

måndag - träning, plugga: spanska, engelska, so, svenska.
tisdag - fotbollsträning, plugga: spanksa, engelska, so, svenska.
onsdag - ridning, plugga: engelska, svenska, so.
torsdag - fotbollsträning, plugga: svenska, so.
fredag - Ledig från allt!;D SPORTLOV!
lördag - funfunfun!:D<3
söndag - oplanerad, AllaHjärtansDag! (Y)

Emma har bestämmt sig för ett full proppat sportlov!
SÅ TIDANTÖSER KOLLA HIT!!!!!!!!
- sova hos lina:)
- emma vill till laserdome med tösera!!!
- emma vill ha myskväll/filmkväll med tidanstösera!!

- emma SKA ha ett snöbollskring mot de bästa!
- emma saknar stina, ellen och pao!
- Möbelcup!!:D (yy'

tack för mig ikväll, nu ska man plugga mer, och mer, och mer! xd

KNARKLÅT SOM MÅSTE LYSSNAS PÅ!
Alex kvarnestig - Me and you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide