love the life.

shoo bre!

lina åkter för typ en halvtimme sedan..
myss har vi haft det.
idag är det typ sista dagen på lovet eller vad man säger?
helgen är kvar men, och då blir det möbelcup!:D
+ att jag måste börja skriva på min svenska,
om jag är så pass duktig kanske jag kan få ngt skrivet på den idag;)

inte så jätte intressant inlägg men men,
jag ska redigera lite blider från när jag och lina var ute
och lekte i snön, vi gillar det väldigt mycket!!:DD (L

jag vill faktiskt tillbaka till skolan,
jag vill tillbaka till verkligheten.
hemme rutnar jag bara.
även om det här lovet har varit bäst!!(L


och nu efter lovet blir det nya tag igen,
emma har bestämmt sig. hon ska skaffa magrutor innan 2011!!
haha, vi älskar't! så nu blir det massa träna, som jag älskar. 
*ska se om jag kan komma igång med afrodans på fredagar.
antagligen i skövde? haka gärna på! blir roligare då!(L
*slut ätit med godis i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide