SÄFSEN= GRYM!!!

Shoo!
Igår drog halva skolan till säfsen i snö kaoset!:D (yy'
mkt lyckat blev det!:D

här kommer bilder m.m. (yy'


(När vi kommit ut från skogen (läs längre ned) så trillar både Emma P och Lina efter uppet som du ser i bakgrunden xdd)





Lina lura ut mig och Emma P ut i skogen, stigen blev smalare och smalere tills det endast var en stid i lös snö.
Jag trillar stillastående och kommer inte upp för jag ligger i nedförsbacke typ! Emma ska hjälpa mig upp, men trillar ockås. Lina trillar sedan också. Vi ligger väl där i en kavrt eller ngt innan vi är uppe och har fått av oss skidornaxd sen ska vi bara hitta ut oxå xd det är uppföra backe, lina vägrar ta av sig skidorna men blider bara baklänges. Snön är en halvmeter djup typ. Hahaha, det var dagens stora äventyr, och kul hade vi!!!:DDD xd (L

Lennea, Eve & Lina:)

Eve & Lina

Haha, bjuder;)

Fanny!:)

Resten av skolan som är kvar i Stöpen var antingen hemma av att bussarna inte kommer eller så var de i skolan och inte gjorde någonting ;p SÄFSEN ÄR GRYM!!!!:ddddd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide