snart 5 saningar om mig, emma ask.

ni kan får ett ill inlägg här, vet inte riktigt vad det ska vara bra för. men ni får ngt att läsa iaf;)
träningen var väl nice.. jobbigt..! men det gillar vi. var redan trött när jag kom dit så ska snart sova gott i min underbara säng. (yy'
haha, om jag får skryta lite då som jag tycker är så roligt;) så kan jag ju säga att jag fick en pizza utav tränaren idag:p vi körde prickträning. satte upp två rockringar i mål. typp runt tio meter ifrån? dålig på att avgöra sträckor ;pp jag sätter första bollen, jag sätter andra boll, tränaren säger "emma om du sätter den här nu har du satt tre i rad, då bjuder jag dig på pizza" vem satte den då??! jo jag jo jag! ! ;DD  xdd

kanske inte är så mycket roligt att läsa här på bloggen, men inom en kort tid kommer det ett inlägg med 5 saningar som jag tror att ni till 100% inte vet om mig! ;D (yy' alltid trevligt!:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide