söt ungar som dig går inte att låta bli att älska.

jag har inte mycket att skriva.
varit på eriksdal idag, kollat film
och kännt mig öerhört liten.
vi stöpenbönner från lilla lilla stöpenskolan
kommer till stora stora eriksdal och hittar ingenting xd
haha, jag hade lite roligt åt det ;)
sen blev det baltazar och alla med barn på nytt;))
ut i skövde tism med Lina, Andreas och Sumpen,
alltid lika trevligt!!! :)(L

imorgon blir det att åka till skolan för att göra något?
hehe:pp
om en timme typ är det träning,
är allmänt trött och får se hur mycket jag orkar;)


det är äkligt!
men vill inte se det,
man jag skulle kunna tro att det
bara är att vänja sig...!
hehe;))) (stöpenelver fattar vad jag menar;))

Kommentarer
Postat av: sofiia

Neeej jag fatta nte det sista!! :( och jag är stöpenelev.. :( <<33

2010-03-02 @ 22:24:52
URL: http://xsofiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide