sprutar av glädje, eller?

inte speciellt mycket att säga..
lov är det nu.
väldigt skönt.
alltid spännande med lov.
de två senaste lovet har haft en negativ vändning,
så jag är lite rädd för att ta lov. att inte ha dig i min närhet.
övervaka dig. men jag hoppas på en posetiv vändning nu.
det känns så.

för när jag tror att allt kommer bli som förut.
att du inte liksom tycker att det är så speciellt.
så överraskar du mig något emornt.
jag blir liksom bara sittande och tittat framför mig.
skrattar av lycka och känner en så stor värme i bröstet
att jag vill hoppa och skutta.

för du är något speciellt.
det vet jag. det vet du med, innerst inne.
min pimpim;)<3



lina hängde med hem.
vi är grymt bäst asså!:D<3
måste bara fixa det sista nu;) xd
älskar dig gumman;*<3

fick min kära och mycket efterlängtade garderob idag.
men jag har enormt mycket saker att städa och rensa! xd
så helgen kommer att gå åt till att rensa och plocka, städa,
sova hos fanny med tidantösera på lör-sön!(L
söndag blir väl att finslippa lördagsarbetet i rummet;)
ni ska få för och efterbilder oxå som jag har lovet!xd
haha, xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide