stöpenskolan, tumme upp!

måndag:
ha alla lektioner på helena med helena då alla som går på helena ska vara hemme och plugga!
vi var vilse på eriksdal, då kommer vi vara ännu mer vilse här! hahaxd
bönner som vi är xd

tisdag:
får uppgifter på mångad som vi kommer att få göra hemma under tisdagen.
kanske om jag har turen med mig, så ska jag se om det går att umgås med den lilla söta filuren i stöpen.
för han är grymt saknad för tillfället!!

men nu måste jag plugga på min svenska inlämning som jag har varit så lat att skjuta på bara för att inlämnings datumet har blivit framskjutet hela tiden. och så har man no prov imorogn, inte speciellt fun...
så byebye!!

Kommentarer
Postat av: C

ska helenabarnen vara hemma?? :O

2010-02-28 @ 21:21:45
URL: http://cajsathorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide