TIDEN.

tiden.
den har runnit iväg som vattnet i en kran den sista tiden.
veckorna har försvunnit och jag underar var allt ha tagit vägen.
men jag har varit medveten varända sekund och levet varje minut.
en att ändast se en vecka framåt kanske får livet att gå fortare?
det som ligger längre fram än en vecka finns fortfarande inte,
för det är så långt kvar till dess, så det är ingen ide att börja längta än.
skolan flyger iväg, fortare än vad jag vill att den ska göra.
Vissa lektioner vill jag ska gå mktmkt långsammare.

man jag ska nog vara nöjd. Just nu är jag väldigt nöjd.
hoppas att det vara nu, en längre tid.

3 feb - SÄFSEN!
14 feb - alla hjärtan dag:)
v. 7 - sportlov:)
5 mars - TOKIO HOTEL!(L
v. 11 - BRANÄS:)
15 april - födelsedag;)
SOMMARLOV!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide