var sekund utan dig gör ont.

idag är det fredag och är hemma från skolan nu.
en timme tidigare än vanligt bara för att vi fortfarande
inte får vara i skolan och här lektioner i matsalen;)
idagen har väl varit bra!! :)
vollybolltunering med alla åttor på för middagen,
vi kom åtta av tio lag, är vi bäst eller är vi!!! Hahha xdd

sen blev det att titta på film och ha matte i matsalen..;pp
ikväll blire att åka ner till lilla tidan för att träffa hannah och flöta;)
i helgen vet jag inte rikigt vad för tråkiga saker det händer!


det har typ börjat töa nu! snön håller faktiskt på att smällta,
för det är plusgrader och solen vissar sig lide då och då.
är det inte härligt? jo det tycker jag iaf:DDD
satt och typ åt förut när det typ började låta som om
det åskade ute och huset började skaka och då är jag seriös!
det var snö som rasade från taket, usch, det var faktikst lite
läsikigt när man var ensam hemme och alla!



din doft är något jag inte skulle kunna leva utan.
det är bara så att om jag en gång har kännt den så måste jag känna den igen.
jag avgudar den helt enkelt. den påminner mig om våra minnen och om dig.
som jag håller så kärt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide