24 januari

Mirr rum står i ett kaos just nu, skrivbordet är full med mammas papper så ja, finns inte så mycket plats till mig, flytta på det vågar jag inte! Ändå är det mitt skrivbord, men får vl stå ut när jag fick cd spelaren och allt det där, och även då mammas grejemoj till gympan! Så det ser inte bra ut;)

Annars har jag massa skräp från en garderob ssom inte inte har en aning om vad jag ska göra med, massa ljus som jag samlat på mig, ångrar det nu!!! xd
Undra hur min lägenhet kommer att se ut sen när jag flyttar hemmifrån, hahah, sängen kommer aldrig vara bäddad!xd

Ni kommer få bilden från igår ikväll, har satt in dom sista nu så nu ska jag börja redifera dem, kommer bli SVÅRT!;)

LiVE, DrEAM, LEArN

Kommentarer
Postat av: Fanny (:

Emma!, du och dina ljus xD

2010-01-24 @ 17:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide