famlijen, hat eller kärlek, eller båda två?

varannan kväll tänker jag "fan, ta mig härifrån. bort från skiten, det här kan inte vara samma famlij som för ett år sedan!". Ida, den jävla ida. Jag underar vad det kommer att bli av henne? Just nu har jag bara en sak i huvudet. Problembarn.
Varje kväll hör jag henne gråta, varje kväll bråkar hon med mamma coh pappa.
Hur många gånger har jag suttit och hört allt och känna hur sakta tårarna stiger i ögonen?
Hur många gånger har jag svärt i tanken åt min egna familj.
Lusten att bara springa ut och sätta mig ute i skogen hela natten ist.
Jag underar vart det här kommer sluta??
Fråga mig inte, jag har bara lust och sticka härifrån.

Kommentarer
Postat av: Fanny

De är så jobbig, man är där och man vill bara försvinna och hoppas att allt blir bra..

2010-01-31 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide