jag står på samma plats och väntar föralltid, förtillfället är jag inte där men jag går tillbaka om du kommer.

Shoo bre folket, bättre humör idag.

vad hade skolan att bjuda på idag?
puh, so, no, gympa (DÖDA!!), spanska :)
inte så jätte mkt trevligt, men jag ska faktiskt skyta lite!;D

pella pratade med mig efter gympan och sa att om jag
sattasade på gympan den här terminen och fixade
ledar upp giften typ så kommer jag få MVG till sommaren!!:DDDD
Emma är glad!!:DDD

ingen ridning idag, faktiskt glad för det. har fått eftermiddagen
för mig själv och musiken, så huvudet är rensat och hjärtat känns lättare.

Jag ska släppa dig nu och gå vibare,
men som kompis och se var som händer med tiden.
jag ska sattsa i skolan
och jag ska umgås mer med mina älskade vänner<3
fota mer, spara pengar, sattsa på fotbollen och sattsa på ridningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide