Shoo Bre folket! Här kommer min måndag!:)

hände inte speciellt mycket till en början,
men eftermiddagen blev bäst:)
syslöjd med D1 :D

Jens satt och broderade och plötsligt märker han,
att han sytt fast broderi saken i byxorna!!! XD
Vad då 8D2:a?? xD Vi är absolut bäst!;DD xd
Sen hade man trevligt trevligt när vi väntade på bussen,
ni vet jag jag pratar om xd puss på er!:DD<3

Blev träning sen med mamma,
stå och spänna magen i en hel timme
med lite rörelser i princip.
Mitt problem med det är att jag måste l
lära mig andas samtidigt som jag spänner magen xd

Smart går jag nog och lägger mig, så godnatt allesammans:)<3

Kommentarer
Postat av: C

ursäkta men det där trixet med sy fast i byxorna körde vi t-dala bor med i ettan :P

men det är inte ert fel att ni 8d2 är lite efter xP

2010-01-26 @ 17:18:01
URL: http://stinacajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide