Varför kan inte ett liv gå som på rälls (stavning?xdd)

Dagen har varit depp och den kommer väl sluta depp oxå.
Jag ska fortsätta och skriva om mitt depp här.
jag skriver inte för att få uppmärksamhet, jag skriver för att
jag har för mycket känslor inom mig som behöver komma ut.
och jag vet inget annat sätt än att skriva så nu får stå ut.

skola. vad säger man? som vanlig, inga speciella höjd punkter.
dagarna är för korta, skulle behöva minder tid i skolan och mer
tid för att ransaka mig själv. Som jag försöker göra när jag kommer
hem men tiden räcker inte till. Även om jag lägger läxornna i andra hand.

satt kvar med underbaraste lina, kex och godis blev det, och dåligt samvete.
men nu är det slut. INGET MER KEX OCH GODIS I SKOLAN!
INGEN FÅR LÅNA MIG PENGAR!!!!!!! DET ÄR EN ORDER!!!!

Träningen, var bra, jobbig. Men jobbigt är bra. Får bra samvete då.

ska se nu om jag kan få ut lite känslor med papper och penna ist så att in skipper
lång romaner om en ända sak.

Godnatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide