(vet inte)

hungrig fast jag har ätit!
( fast i och för sig, det var fyra timmar sedan jag kom hem och tå, inte så konstigt då knaske)
trött
ingen speciell känsla för tillfället.

kl är nu 19.49 och jag sitter fortfarande på mi rum.
satt mig här inne cirkus kl. fyra.
fyra timmar... är det vad det ska behöva ta för att
få ordning på känslorna varje dag?

dagen musik (skivor) under dessa fyra timmar..
det bästa från idol 2009
All time low - nothing personal
Tokio Hotel - humanoid x3

imorogn hoppas jag på underbar dag!
om en vecka är man typ precis hemma från säfsen!
taggggggaar och längtaaaaaaarrr:D<3

tycker faktiskt att jag uppdaterar väldigt bra;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide