från Öland

sitter på Ölands västkust på en stor camping som jag kämmer mig vilsen på!
Kom för någon timma sen... och det är ju inte direkt fint väder!
regnade nys.. :/
ska inte klaga än egentligen, man jag har väldigt mycket att klaga på redan!
men så brukar det vara när jag åker iväg med familjen,
men min kära dator, kamera och dagbok är ju med,
så får hoppas att jag överlever...
familjen är ute någonstanns,
ska gå och leta reda på dom eller något,
kanske går ned till stranden tillsammans med dagboken och skriver lite...
har inte mer att säga, förutom att bredbandet är segt!

see ya

Kommentarer
Postat av: ellen

åhhh tack emma!

2010-07-24 @ 23:34:53
URL: http://ehenry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide