två är lika med noll

2 = 0
ibland förstår jag mig inte på världen!

menmen,

nu tar jag mitt fina leende för att börja springa runt i huset för att packa till imorogn.
för då bär det av till Norrköping i husbil med bästa Lina och hennes coolaste Mamma!
Islandshästar dag ut och dag in från och med imorgon till på söndag, det gillar vi!
och bästa Ellen och Paulina kommer dit imorgon oxå! Det gillas mycket!<3

idag far jag till lina med alla min packning, om jag får med den på moppen vill säga, haha xdd
tog kort igår när jag var i m-stad, dom får ni nog ikväll!:)

see  ya!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kommer bli sjukt kul ! :D <3

2010-07-07 @ 11:03:20
URL: http://ellenljungqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide