A big happysmile

underbart dag (hjärta)
känner på mig att det kan bli ett rätt långt inlägg,
så för er som vill läsa om min dag med lina,
min solbränna och och den bästa ridningen kan ju fortsätta att läsa!:D

förmiddagen tillbringas i solen, emma är sol dyrakare!
alla som vill ha bra sommarläsning kan jag rekomendera serien Tillsammans av Denise Rudberg.
mycket älskade böker (3 st)

eftermiddagen såg ut så att då åkte jag hem till lina, bästa och underbarste lina (hjärta)
fortsatte att sola och fotade lite, fast med linas kamera;)
hoho, vi är mycket bra på att fanitera.
eller vad säger du lina?;D xd
det är just därför jag älskar dig så..!

att bränna sig i solen borde jag få första pris i!:DD
älskar mina ojämta brännor;D xD

lektion för linas mamma blev det idag, blandad pott.
men det är just därför jag älskar ridningen så otroligt mycket!
man tror att man kan rida, men det finns alltid mer att lära sig.
ridvärlden är liksom oändlig, men om man råkar komma till slutet så kan man ju alltid byta linje.
om du är en topp hoppare och kan inte göra det bättre, varför inte gå in på trickträning och frihetsdressyr.
ridning från marken liksom... ojojoj så mycket jag skulle vilja kunna!
och jag vill lära mig allt, men jag har tyvärr inte lyckas komma att steg ett än... en egen häst.

föresten, har ni hört Ola Svenssonen låt Overdrive? hoho, emma gillar!:D


ni har sett den förut, men det är lite av en favorit:)
3 DAGAR KAVR!

det finns liksom ingen som riktigt kan sära på oss.
vi är som ett gummiband, man kan dra isär oss,
och det är svårt att spräka oss, och vi dras alltid ihop igen.
vi har gjort det igen,
happysmile


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide