alla svarar! :D

shooo!

jag underar er nu, då menar jag alla!
vad vill ni läsa?
vad vill ni ha mer av?
vill ni ha mer bilder? på vad isf??
vill ni ha mer "dikter" och noveller jag skrivit?
vad vill ni läsa???:D
alla komenterar ngt!


...................................................................................................................................................................


du förvirrar mitt liv,
men du fick mig att rikta in mig på ett mål,
något som inte har ngt alls med dig att göra!
men tack vare dig är det där målet det ända jag ser!
full fokus! jag har mitt liv i kontroll, det vilat mellan mina händer.

Kommentarer
Postat av: Fanny banny;D

fortsätt med bilderna!

sen skriv mer vad du tycker om! och varför/inte! :)

2010-06-23 @ 23:26:40
URL: http://huldaochgordis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide