du är min största ängel här på jorden

11.50
och emma har redan varit ute och gått 7km i värmen.
mycket skönt säger jag bara!:D
nu åker jag till lina<3

om det inte vore för dig tjejen så
hade jag legat på mitt rum dag ut och dag in.
jag hade aldrig fått solen strålar i ansiktet
och hoppat runt i en vild dans.
du får mig att skratta när jag bara vill gräva ner mig.
du förstår mig, du känner mig och jag har inga ord att
beskriva dig med.
lina, jag älskar dig och vad du än gör, lämna mig aldrig (hjärta)


du är en ängel utan vingar

Kommentarer
Postat av: Lina

Emma Ask!

Jag lämnar dig aldrig, oavsett vad som händer kommer jag alltid finnas vid din sida!

om du vill prata eller bara vara, vad som helst!

du är min ängel!

älskar dig gumman! <3

2010-06-22 @ 17:45:52
URL: http://liinafliickan.blogg,se
Postat av: Ellen

Ni är så jävla söta ! :D <3

2010-06-23 @ 18:40:38
URL: http://ellenljungqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide