hej, det är tre dagar till sommarlov!

shoo!
inte mycket att säga.
igår va det deltadag,
helt okej, med bästa sällskapet
när vi gick runt i cirkar i skogen så att man missa bussen -.-'' xd

match mot N Fågelås, hoho, ingen komentar om reslutatet.
resultatet sket jag i, det ända jag hade i huvudet var:
"SPELARE 4 (CAPTENEN), MARKERA, MOSA, MOSA, MOSAAAAAAA TILLS HON LIGGER PÅ MARKEN!!!!"
(hon har 30-40 år, jobbig som fan! plötsligt var hon som borta!)
ibland gick det, ibland inte...

men idag är det mach mot Hörnebo, a-laget. är haltaggad, ont i benen och ryggen efter igår.. xd

bilder från deltadagen får ni imorogn, kameran är hos fia-lotta!
hihi, typiskt liksom. när jag inte har ngn kamera vill jag fota, men när jag har den orkar jag inte xd
ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide