jag och min kamera

Vad har du för kamera? Canon EOS 450D
Hur många GB minne har du? 4GB
Vad är roligast att fota? udda bilder, konstiga vinklar och konstiga/ovanliga föremål. Macro bilder och bilder som säger något.
Hur många objektiv har du? 2 (yy'
Vad är ditt nästa inköp? tilläggsringar eller typ någon annan lins för att kunna komma närmasre :) (yy'
Vidvinkel eller zoom objektiv? Zoom

Vad har du för photoshop? Adobe Photoshop Elements 4.0
Hur redigar du en bild? ofta mixrar jag med färg och kontraster, men ibland gör jag lite ner kollage med texter m.m
Vilket format sparar du i? JPG

Vad är det senaste du fotograferande? Fotboll (ulvacupen)
Vad vill du bli när du blir stor? Fotgraf skulle inte vara fel!:D Hoppas på det eller ngt med media:D
Har du varit på något foto uppdrag? Ömm.. nja, fotade till ett tack kort för någon månad sen:) och sen lite ploj uppdrag;)
Har du sålt bilder? Yes! Haft två utställningar och sålt för sammanlaget över 2.000
Vad blir ditt nästa fotouppdag? Bröllopsfotogafering åt min morbror:D (yy'
Sista frågan, Tycker du att du är en bra fotograf? Om jag ska lita på vad alla runt om kring mig har sagt till mig så är jag väl bra, och så har jag lärt mig närsta allt på egen hand.

Jag började fota för två år sedan(ungefär) med en dålig kamera med 3.2 mpx.
Julen -08 fick jag en nya kamera med 9 mpx och då började det på riktigt.
har aldrig gått någon kurs eller så, bara exprementerat med kameran och det jag haft till gång till.
Nu har jag en systemkamera och haft två utställningar och hoppas på fler uppdrag i sommar!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide