(?) 7 mars...

godmorgon godmorgon.

någon, antagligen mamma eller pappa hade räddat min dag och köpt flinger xd
igår fanns det bara yttepytte lite. jag måste äta mycket till frukost och vi hade inga andra goda flingor,
så jag var faktiskt nära på att bryta ihop igråt igår morse, bara för jag var emornt trött.
för jag har skit lätt att börja gråta för ingenting när jag är trött, xd
men idag fanns det flingor och dagen är väl typ räddad;)

annars ser dagen ut så här..
om 40 minuter åker man till skövde..
sen blir det vidare till skara för att kolla på handboll.
(får se om jag tar med mig kameran)
sen blir det att åka hem till kompisar i skara..
inga läxor, otroligt skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide